امام‌جمعه اهل‌سنت تایباد گفت: امنیت حاکم در این شهرستان مرزی نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۱۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مولانا غلام نبی توکلی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد که با حضور فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، مرزنشینان و جمعی از مسئولان شهرستان در مهمان‌سرای هنگ مرزی تایباد برگزار شد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در این منطقه مرزی حاکم شده نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان در نقاط صفر مرزی و مبارزه با متجاوزان مرزی، قاچاقچیان و سوداگران سوخت، کالا و مواد مخدر است.

 در ادامه حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده، امام‌جمعه شهرستان تایباد نیز بیان کرد: همواره در کنار مرزبانان هستیم و می‌دانیم که تلاش‌های بی‌شمار آنها باعث شده تا امنیت را در این شهر و استان شاهد باشیم.

 سردار مجید شجاع، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به حوادث اخیر فلسطین و غزه اذعان داشت: امروز مقاومت و مردم فلسطین درس بزرگی به دنیا دادند، آنها ضربه محکمی به صهیونیست‌ها زدند که غیرقابل‌ترمیم است.

 وی امنیت را نعمتی مهم برشمرد و افزود: امنیت امروز کشور تلاش بی‌وقفه نیروهای مسلح به‌ویژه مرزبانان در نقاط مرزی است. مرزبانان آرامش و آسایش خودشان را با تلاش‌های بی‌وقفه فدای آرامش و آسایش مرزنشینان کرده‌اند.

 شجاع تصریح کرد: مرزنشینان، مرزبانان واقعی هستند و باید از همکاری و همراهی همه مسئولین و مرزنشینان این خطه مرزی به‌ویژه ائمه جمعه اهل‌سنت و تشییع با مرزبانان قدردانی کنیم.

 گفتنی است؛ در این مراسم سرهنگ محمد محمودی به فرماندهی هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد منصوب و از زحمات سرهنگ محمد چراغ تقدیر شد. محمودی پیش‌ازاین در کسوت فرماندهی هنگ مرزی سرخس ایفای خدمت می‌کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها